|
 |
Tomo no Kai外人だから、できる! |
|
| Welcome |
|
Welcome op het Tomo no Kai forum
Aangezien je nog niet geregistreerd bent, heb je slechts gastrechten. Om te kunnen posten in het forum, kun je je hier registreren.
|
|
| Author |
Message |
|
simon
|
Post subject: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Tue Sep 23, 2008 6:29 pm |
|
 |
| ロバート |
 |
|
Hier kan iedereen zichzelf kort even voorstellen (liefst met foto) Ik zal zelf maar beginnen zeker: Naam: Simon Bijnaam: switch Geboortejaar: 1988 Motto: if you can't beat them, I hope you can run Functie binnen TnoK: webmaster  (en professioneel forum-troll) Hobby's: Bujinkan (kijk op website van Gusb voor een omschrijving) Pic: 
_________________ Munen Mushin
|
|
| Top |
|
 |
|
Jurgen
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 11:14 am |
|
 |
| ジョン |
 |
|
Naam: Jürgen Bijnaam: dotOrion, Michiko (don't ask) , shuriken Geboortejaar: 1988 Motto: OWARI DA Functie binnen TnoK: adviserende functie, forumprutser Hobby's: gamen (WoW), anime/manga Pic: 
_________________ 無茶で無謀と笑われようと、維持が支えの喧嘩道! 壁があったら殴って壊す!道がなければ、この手で作る! 心のマグマが炎と燃える! 超絶合体!グレンラガン! 俺を… 俺たちを… 誰だと思ってやがる!!!
|
|
| Top |
|
 |
|
Trope
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 1:27 pm |
|
 |
| スー |
 |
|
|
Naam: Herlinde Bijnaam: Trope, Sylae Geboortejaar: 1988 Motto: Geen op het moment. Functie binnen de TnoK: Forum-admin, beetje manusje van alles Hobby's: Duiken, alles cat-related, lezen en pc-en Picture: Coming soon
| Top |
|
 |
|
Arne
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 1:44 pm |
|
 |
| PR-Extern |
 |
|
Naam: Arne Bijnaam: Narne? Geboortejaar: het edele jaar 1988 Motto: Functie: Praeses ofzo Hobby: Ksj, TnoK, gitaar proberen spelen en lezen.  
|
|
| Top |
|
 |
|
Misha
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 7:02 pm |
|
 |
| ジョン |
 |
|
|
Naam: Micha Bijnaam: Roos, Luin, Mich Geboortejaar: 1987 Motto's: 'zie ik eruit alsof mij dat kan schelen?', 'dit is een slecht idee', 'wa (is u probleem)!', 'yare yare...' Functie binnen TnoK: studiepraeses Hobby's: aikido, klarinet spelen, zingen, posters ontwerpen, boombal, archeologie
| Attachments: |

DSCN0255 small.JPG [ 40.62 KiB | Viewed 1291 times ]
|
_________________ Laurenzia liebe Laurenzia
Last edited by Misha on Wed Oct 29, 2008 6:13 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
Jasper
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 7:40 pm |
|
 |
| 山下先生 |
 |
|
|
Naam: Jasper Bijnaam: Jap (nomen est omen) Geboortejaar: 1987 Motto: Functie binnen TnoK: Varia Hobby's: film en tv, manga, videogames,...Alles wat ook maar een beetje met verhalen vertellen dmv verschillende media te maken heeft Pic: coming soon
_________________ But on the other hand, we have different fingers.
|
|
| Top |
|
 |
|
Ruben
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Sep 25, 2008 8:10 pm |
|
 |
| スー |
 |
|
|
Naam: Ruben Bijnaam: alles wat je maar wilt Geboortejaar: 1989 Motto: Functie binnen TnoK: Arne's hulpje Hobbies: onder andere bijna alle sporten, videogames, etc Pic: van zodra ik hier een deftige vind
|
|
| Top |
|
 |
|
Domi/Jack
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Sep 26, 2008 9:36 am |
|
 |
| 山下先生 |
 |
|
Naam: Dominique Bijnaam: Domi, Jack & alles waarvan het afgeleid is, nog wat andere vage nicknames... :p Geboortejaar: 1987 Motto: Live fast, die young (maar zorg eerst dat je altijd jong blijft  ) Functie binnen TnoK: PR-Verantwoordelijke en ... Hobby's: Gitaar spelen/luisteren, zwemmen, films, tooghangen, lezen Pic: coming soon (heb zelf geen camera dus moet ergens wat gaan ronselen, en dan is er nog die kwestie van een deftige foto van mij vinden  )
_________________ Death from above, Charlie don't surf!
|
|
| Top |
|
 |
|
Yagi
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Sep 26, 2008 10:16 am |
|
 |
| ロバート |
 |
|
Naam: Ellen Bijnaam: Geit (=> Yagi) Geboortejaar: 1988 Motto: Don't stop believing Functie binnen TnoK: assistent-penningmeester, samen met Stefanie dus  Hobby's: momenteel weinig! anders: zwemmen, saxofoon spelen, op café gaan met vrienden, tekenen, ...
Sep15_02.JPG [ 21.57 KiB | Viewed 1240 times ]
|
|
| Top |
|
 |
|
Jaana
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Sep 26, 2008 1:17 pm |
|
 |
| スー |
 |
|
|
Naam: Jaana Bijnaam: Jaan denk ik Geboortejaar: 1986 Motto: zie hier onder Functie binnen TnoK: secretaris en blijkbaar deel van het design-team Hobby's: tekenen, muziek luisteren, films kijken, naar concerten gaan, manga's lezen en anime's kijken, raar doen met andere rare mensen,... Pic: die komt hier ooit nog wel eens op =P
|
 |
|
Elza
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Sep 26, 2008 6:07 pm |
|
 |
| スー |
|
|
| Top |
|
 |
|
Kevin
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Sat Sep 27, 2008 4:01 pm |
|
 |
| スー |
 |
|
Naam: Kevin Bijnaam: Kamu(flaasj) Geboortejaar: 1987 Motto: "Life is a karma bus, and it's being driven by a mad clown" Functie binnen TnoK: wssl toekomstig lied Hobby's: Games (voornamelijk Japanse RPG's), Muziek (keyboard, piano, accordeon, dulcimer en andere troep in een startende folkmetal band), Lezen (voornamelijk Fantasy, en dan nog manga en webcomics), Films (vooral cultfilms en films van Tim Burton) Pic: 
_________________ -"Hi there Otaku! Looks like you need one of these! -"What, a 1up?" -"No, a life."
Last edited by Kevin on Mon Oct 06, 2008 2:52 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
Jotter
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Sat Sep 27, 2008 5:29 pm |
|
 |
| ロバート |
|
|
Naam: Jotter Bijnaam: ヨッター、ヨテル、よちゃん geboortejaar: 1987 motto: ik rij niet me ne motto, en ik heb er bijgevolg ook geen tijdverdrijf: lezen, schrijven en ik was ooit eens heel sportief in een vorig leven positie binnen tomo no kai: weirdo van dienst

Picture 6.png [ 251.98 KiB | Viewed 1141 times ]
|
|
|
| Top |
|
 |
|
leeloo
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Sun Sep 28, 2008 11:10 pm |
|
 |
| たけしくん |
 |
|
naam: julie bijnaam: leeloo(uitgesproken: liloe) geboortejaar: 1988 motto: don't live in ignorance functie: webmaster+ aanhangsel tijdverdrijf: tekenen, films, lezen, dromen, sport, uitzetten, van alles en nog wa zeker :p

miss3 004.JPG [ 213.95 KiB | Viewed 1101 times ]
|
_________________ Maverick: you'll be dead and I'll be happy...
|
|
| Top |
|
 |
|
Fuuten
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Mon Sep 29, 2008 10:34 am |
|
 |
| メアリー |
|
|
Naam: Frank Bijnaam: Fuuten, Fradder, "hé, gij daar" geboortejaar: 1984 motto: Een dag niet gezwanst is genen dag bekanst tijdverdrijf: Escapisme op velerlei niveau's positie binnen tomo no kai: persoon die er veel te lang over doet om dit tekstje grappig te proberen maken, en er daardoor ook in faalt
Mijn haar doet tegenwoordig zo niet meer, maar toch.
File comment: Ikke en zij.

wij.jpg [ 12.27 KiB | Viewed 1068 times ]
|
|
|
| Top |
|
 |
|
Kachan
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Mon Sep 29, 2008 7:42 pm |
|
 |
| メアリー |
 |
|
|
Naam: Katja Bijnaam: Kachan, Kinlyu bouwjaar: 1985 motto: Ik kan alles maar niet alles even goed. tijdverdrijf: anime, manga, drama, jrock, het internetz overvallen, tekenen, zoeken naar zwarte gaten en cosplay. positie binnen tomo no kai: heb ik een officiële positie buiten luie designer? of gewoon self-proclaimed leading otaku XD stopfrasen; HOLY CRAP !! en EXTREEEEEME !!!
_________________ ジャンプは時々土曜に出るから気を付けろ!
|
|
| Top |
|
 |
|
Mikaël
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Oct 02, 2008 3:53 pm |
|
 |
| スー |
 |
Joined: Thu Oct 02, 2008 2:40 pm Posts: 208 Location: Hellgium
|
Naam: Mikaël Bijnaam: In een vorig leven: Mickey. Als het echt moet... Geboren: 1988, 'n schoon jaar, al zeg ik het zelf. Motto: Enkel gekken veranderen nooit van gedacht. Hobbies: Muziek luisteren, gitaar spelen, gaming, /b/ lezen, samenzweringstheorieën uitlachen. Verder maak ik graag plannen, zo wil ik uiteindelijk toch eens doedelzak, kantele, banjo, piano, mondharmonica en nog enkele anderen leren spelen. Functie: Geen, best zo houden ook. Foto: Nooit  .
_________________ Maximum Volume = Transcendence "These amps go to eleven. That's one louder." - Spinal Tap
|
|
| Top |
|
 |
|
b00w
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Thu Oct 02, 2008 4:13 pm |
|
 |
| スー |
 |
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:53 pm Posts: 290 Location: level 8
|
Naam: bo Bijnaam: zeg ma bo, we moeten tegenwoordig al zoveel leren ; p Geboren: 1984 Motto: motto's dienen niet om te hebben maar om te gebruiken! lange leve de paradox, noemt dat. Hobbies: mijn geliefkoosde hobby zal "procrastinating" zijn. Functie: outsider, daar ik nog geen lid ben.  (soon, soon....) Foto:  
|
 |
|
MatthiasDM
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Oct 10, 2008 10:19 pm |
|
 |
| たけしくん |
 |
|
|
Naam: Matthias Bijnaam: Matt , maar, wss ook andere Geboortejaar: 1988 Motto: A smile can save your life ! Just listen to good music ! vb: bijna alles wat niet commerciele pop , Shit hop , of wat het dan ook moge zijn ! Functie binnen TnoK: Euuuuuhm, PR onder Domi zijn helse heerschapij onder de PR's Hobbies: B-ton, squash, some gaming , Japan (ofcourse), Drummen, lachen met andere domme mensen, en vele andere... + I like to play Pingpong, you can chalange me every time ! Pic: Pfffffff, heb ik da zelf nodig achter zo'n uitgebreide beschrijving ?!
_________________ It Don't mean a thing if it ain't got no Swing
Haiku's are not hard But sometimes they don't make any sence Refrigerator...
Last edited by MatthiasDM on Fri Oct 10, 2008 10:24 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
MatthiasDM
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Fri Oct 10, 2008 10:22 pm |
|
 |
| たけしくん |
 |
|
leeloo wrote:naam: julie bijnaam: leeloo(uitgesproken: liloe) geboortejaar: 1988 motto: don't live in ignorance functie: webmaster+ aanhangsel tijdverdrijf: tekenen, films, lezen, dromen, sport, uitzetten, van alles en nog wa zeker :p
Wa een veel te serieuze Pic, Julie ! Nie te doen 
_________________ It Don't mean a thing if it ain't got no Swing
Haiku's are not hard But sometimes they don't make any sence Refrigerator...
|
|
| Top |
|
 |
|
simon
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Sat Oct 11, 2008 1:43 pm |
|
 |
| ロバート |
 |
|
MatthiasDM wrote:leeloo wrote:naam: julie bijnaam: leeloo(uitgesproken: liloe) geboortejaar: 1988 motto: don't live in ignorance functie: webmaster+ aanhangsel tijdverdrijf: tekenen, films, lezen, dromen, sport, uitzetten, van alles en nog wa zeker :p
Wa een veel te serieuze Pic, Julie ! Nie te doen 
zij heeft er tenminste een matthias  Aan alle andere mensen die nog geen foto geüpload hebben, doe dit zo snel mogelijk a.u.b.  kktnxbye
_________________ Munen Mushin
|
|
| Top |
|
 |
|
tsukijama
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Mon Oct 20, 2008 9:18 am |
|
 |
| Chibi |
 |
Joined: Sun Oct 19, 2008 6:11 pm Posts: 11 Location: Belgium
|
Naam: Stijn Bijnaam: Chibi-Alucard Geboortejaar: 1987 Motto: "I'll date anyone that isn't an idiot, hence the reason I'm still single" - Foamy Functie binnen TnoK: Member Hobby's: Alles is men hobby, maar hier enkele voorbeelden: gitaar, boeken, muziek, filosofie, cosplay Foto: (Yes, I always go accompanied by a lady! FACTS 2006) http://fc00.deviantart.com/fs12/i/2006/ ... lucard.jpg
_________________ "You humans are incomprehensible. You and Police Girl." - Alucard
|
|
| Top |
|
 |
|
rarachan
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Tue Oct 21, 2008 12:07 pm |
|
 |
| Chibi |
|
|
Naam: Lara Bijnaam: Larilou, Laarsje, Larimans, Larii, Rarachan geboortejaar: 1988 motto: doe waar je zelf goesting in hebt! tijdverdrijf: vanalles maar niks uitgesproken positie binnen tomo no kai: lid
Last edited by rarachan on Sat Dec 13, 2008 7:47 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
Sarah
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Tue Oct 21, 2008 9:12 pm |
|
 |
| ジョン |
 |
|
lalachan heeft eindelijk de weg naar het forum gevonden 
|
|
| Top |
|
 |
|
rarachan
|
Post subject: Re: Wie zijn wij en wie ben jij? Posted: Wed Oct 22, 2008 12:22 pm |
|
 |
| Chibi |
|
|
hoe moet ge die foto kleiner maken?
|
|
| Top |
|
 |